Баскетболистките на Берое с пети успех в Адриатическата лига
БНР Новини
Gong
Sportal.bg
Баскетболистките на Берое победиха Партизан (Белград) с 86:54 (25:9, 20:12, 25:18, 16:15) в Стара Загора в среща от редовния сезон на Адриатическата лига по баскетбол.Така възпитаничките на Татяна Гатева записаха пети успех. След този двубой Берое е с баланс 5-2, докато Партизан остава с 1-7. Отборите ще се срещнат още един път утре, след като постигнаха договорка и двата мача помежду им да са в Стара Загора.Старозагорки нямаха никакви проблеми в мача, след като спечелиха убедително първата част с 25:9 и на почивката водеха с 45:21.През второто полувреме Берое отново контролираше срещата и преди финалните 10 минути водеше със 70:39. До края се игра равностойно и домакините спечелиха с 86:54.Най-резултатна с 15 точки беше Теодора Динева. Жаклин Златанова се отчете с 13 точки, а по 9 добавиха Матея Тавич, Сара Бут (10 борби) и Радостина Христова.За Партизан София Олич вкара 13 точки, а 11 записа Бранка Лукович.
Чети в източника
Харесване
${ reactions['like'] }
Любов
${ reactions['love'] }
Ха-ха!
${ reactions['happy'] }
Шокиращо
${ reactions['shocked'] }
Тъга
${ reactions['sad'] }
Гняв
${ reactions['angry'] }


ДРУГИ
Само любимите на властта фирми участват в търга за магистралата Русе - Велико Търново
Само български компании подадоха оферти в търга за изграждането на 75 километра на магистралата от Русе до Велико Търново за над 1 милиард лева с европейско финансиране. Това стана ясно от съобщение на агенция Пътна инфраструктура (АПИ) в петък вечерта. Общото между всички тях е, че имат договори за доставчици с държавната компания Автомагистрали. Това са набралите мощ фирми по времето на кабинетите Борисов - Хидрострой“, Грома холд, Европейски пътища, ПСТ Груп, Автомагистрали Хемус и други. Нито един чужд участник не се престраши да подаде оферта, въпреки че поръчката се финансира с европейски средства. Строежът на магистралата Русе - Велико Търново е вторият топ приоритет в пътното строителство на оперативна програма Транспортна свързаност 2021-2027 г. след тунела под Шипка. Нещо повече вече дори отсъстват и големи български строителни компании с опит в магистралното строителство, като например Трейс груп и Геотехмин, които очевидно вече не желаят повече да са алиби на предварително определени победители. Поръчката ясно показва разделението в строителния бранш у нас, след като по времето на третия мандат на Борисов преразпределянето на държавните порции става по нова схема чрез договори за вътрешно възлагане на държавни фирми, които по неясен начин ги дават на определени фирми. На практика държавата се опитва да въведе държавен капитализъм в строителния бранш за любимци, както коментират неофициално някои шефове на строителни фирми. Слабият интерес към търг за над 1 милиард лева и липсата на чужди компании обаче поставя под сериозен риск отпускането на европейските средства, предупреди правителствен източник пред Mediapool. Премиерът Бойко Борисов дори вече няма да има аргумент да контрира европейските лидери, че строим най-евтино и бързо. Прогнозната цена за строителството на магистралата – от 15.6 млн.лв./км продължава традицията на правителството за изравняване на цените на магистралното строителство у нас с европейските. Тази практика б
Бисквитки

Тилда използва бисквитки за да персонализира услугите си. Като продължите да използвате сайта, приемате това. Подробности за бисквитките и обработката на вашите данни можете да прочетете в Политика за поверителност и Политика за използване на бисквитки.