Политическите кампании онлайн – тролене без позитивни послания на микро ниво
Онлайн комуникационните канали са ефективни само тогава, когато се използват постоянно, а не кампанийно, както се случва при повечето български партии. Това каза пред БНР Калин Василев от Агенцията за управление на онлайн репутация и дигитален маркетинг. Според него политическите формации правят две основни грешки в използването на онлайн комуникацията - първата е, че активират места в дигиталното пространство непосредствено преди самите избори.
Чети в източника
Харесване
${ reactions['like'] }
Любов
${ reactions['love'] }
Ха-ха!
${ reactions['happy'] }
Шокиращо
${ reactions['shocked'] }
Тъга
${ reactions['sad'] }
Гняв
${ reactions['angry'] }

Водещи
Общество
Бисквитки

Тилда използва бисквитки за да персонализира услугите си. Като продължите да използвате сайта, приемате това. Подробности за бисквитките и обработката на вашите данни можете да прочетете в Политика за поверителност и Политика за използване на бисквитки.