„Топлофикация София“ въведе нова цифрова система за улеснено обслужване на клиенти
София. Най-посещаваният клиентски център на Топлофикация София, в централното управление, вече предлага цифрова система за улеснено обслужване и избягване на образуване на опашки. Това съобщиха от пресцентъра на дружеството. Новата система ще оптимизира процесите на работа с клиенти и същевременно ще облекчи натовареността на служителите.
Чети в източника
Харесване
${ reactions['like'] }
Любов
${ reactions['love'] }
Ха-ха!
${ reactions['happy'] }
Шокиращо
${ reactions['shocked'] }
Тъга
${ reactions['sad'] }
Гняв
${ reactions['angry'] }

Водещи
Общество
Бисквитки

Тилда използва бисквитки за да персонализира услугите си. Като продължите да използвате сайта, приемате това. Подробности за бисквитките и обработката на вашите данни можете да прочетете в Политика за поверителност и Политика за използване на бисквитки.