Ваксинацията като маркетингова кампания - чрез дефицит да създадем интерес
Кампанията за ваксиниране премина през страх, неразбиране, очакване, а сега и опашките, които виждаме, което е странно, защото една година говорим, че нямаме контрол над живота си, а ваксинацията е един от начините да си върнем живота, а сега пък сякаш сме в една чисто маркетингова кампания - чрез дефицит да създадем интерес, каза в предаването Хоризонт до обед психологът Иван Игов по повод кампанията за ваксиниране.
Чети в източника
Харесване
${ reactions['like'] }
Любов
${ reactions['love'] }
Ха-ха!
${ reactions['happy'] }
Шокиращо
${ reactions['shocked'] }
Тъга
${ reactions['sad'] }
Гняв
${ reactions['angry'] }

Водещи
Мнения
Бисквитки

Тилда използва бисквитки за да персонализира услугите си. Като продължите да използвате сайта, приемате това. Подробности за бисквитките и обработката на вашите данни можете да прочетете в Политика за поверителност и Политика за използване на бисквитки.