Вицепремиерът Марияна Николова ще посети Бургас
ФОКУС
ФОКУС
24 часа
Dir.bg
24 часа
BurgasInfo
ФОКУС
actualno.com
МЕНИДЖЪР
Moreto
БНР Новини
ФОКУС
actualno.com
actualno.com
24 часа
ФОКУС
Бургас. Вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова ще бъде на работно посещение в Бургас. Това съобщиха от пресцентъра на Министерство на туризма. В рамките на визитата тя заедно с кмета на Бургас Димитър Николов и областния управител Вълчо Чолаков ще се срещнат с г-н Франк Кванте, изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД.
Чети в източника
Харесване
${ reactions['like'] }
Любов
${ reactions['love'] }
Ха-ха!
${ reactions['happy'] }
Шокиращо
${ reactions['shocked'] }
Тъга
${ reactions['sad'] }
Гняв
${ reactions['angry'] }
Повече за събитието
Покажи още


ДРУГИ
Само любимите на властта фирми участват в търга за магистралата Русе - Велико Търново
Само български компании подадоха оферти в търга за изграждането на 75 километра на магистралата от Русе до Велико Търново за над 1 милиард лева с европейско финансиране. Това стана ясно от съобщение на агенция Пътна инфраструктура (АПИ) в петък вечерта. Общото между всички тях е, че имат договори за доставчици с държавната компания Автомагистрали. Това са набралите мощ фирми по времето на кабинетите Борисов - Хидрострой“, Грома холд, Европейски пътища, ПСТ Груп, Автомагистрали Хемус и други. Нито един чужд участник не се престраши да подаде оферта, въпреки че поръчката се финансира с европейски средства. Строежът на магистралата Русе - Велико Търново е вторият топ приоритет в пътното строителство на оперативна програма Транспортна свързаност 2021-2027 г. след тунела под Шипка. Нещо повече вече дори отсъстват и големи български строителни компании с опит в магистралното строителство, като например Трейс груп и Геотехмин, които очевидно вече не желаят повече да са алиби на предварително определени победители. Поръчката ясно показва разделението в строителния бранш у нас, след като по времето на третия мандат на Борисов преразпределянето на държавните порции става по нова схема чрез договори за вътрешно възлагане на държавни фирми, които по неясен начин ги дават на определени фирми. На практика държавата се опитва да въведе държавен капитализъм в строителния бранш за любимци, както коментират неофициално някои шефове на строителни фирми. Слабият интерес към търг за над 1 милиард лева и липсата на чужди компании обаче поставя под сериозен риск отпускането на европейските средства, предупреди правителствен източник пред Mediapool. Премиерът Бойко Борисов дори вече няма да има аргумент да контрира европейските лидери, че строим най-евтино и бързо. Прогнозната цена за строителството на магистралата – от 15.6 млн.лв./км продължава традицията на правителството за изравняване на цените на магистралното строителство у нас с европейските. Тази практика б
Водещи
Общество
Бисквитки

Тилда използва бисквитки за да персонализира услугите си. Като продължите да използвате сайта, приемате това. Подробности за бисквитките и обработката на вашите данни можете да прочетете в Политика за поверителност и Политика за използване на бисквитки.